nog 2 weken te gaan..

22 december 2009 - Bridgetown, Barbados

Hallo allemaal!

Het is al weer een tijd geleden dat ik een berichtje achter heb gelaten. De laatste keer was ik in fort lauderdale.. Hier ben ik op dit moment ook. We hebben nu namelijk steeds 2 weekse cruises naar de caribbean. En wat zijn deze eilanden mooi zeg! Ongeloofelijk..

Over mijn leventje aan boord valt eigenlijk weinig spannends te vertellen. Het is voornamelijk werken, eten, slapen en een klein beetje vrije tijd die ik voornamelijk doorbreng met mijn 'lover'. Of hoe je het ook wil noemen. Jaja, Renske is verliefd maar helaas zal dit over 2 weken overgaan in liefdesverdriet want dan ga ik van boord en gaat mijn grote reis beginnen! (en hij gaat ook gewoon weer naar huis). Carina en ik zijn op dit moment nog druk bezig met het regelen van een ticket (ja ik weet dat dit nogal laat is). Maar we houden van avontuur en zijn er zeker van dat alles goed gaat komen. Zodra ik meer weet over waar we nu precies heen gaan na 5 januari 2010 zal ik het jullie zeker laten weten!

Verder wil ik bij deze iedereen fijne feestdagen wensen! Ik ben eens benieuwd hoe ik die hier ga beleven. Ik zit iniedergeval in het kerstkoor en moet op kerstavond optreden voor de gasten (dit was trouwens per ongeluk dat ik me hiervoor opgegeven had). Maar ach ja het is wel gezellig eigenlijk. En zo krijg ik nog een beetje een kerstgevoel want dat heb ik tot op heden nog steeds niet!

Groetjes vanuit fort lauderdale, florida!

Renske

1. Oma en Opa:
    2 januari 2010
    Lieve Renske
    2 januari 2010 nog maar 2 daagjes en jij en Carina beginnen aan"DeGrande Tour".
    Wij wensen jullie beiden een heel vrolijk,gezegend ,gezond en avontuurlijk 2010 toe
    En aansluitend een behouden thuiskomst.
    Maar eerst en vooral gaan jullie genieten van een paar dagen rust om met nieuwe energie aan jullie grote reis te beginnen.
    Wij reizen graag met jullie mee.Ook wij zijn vol goede moed begonnen aan dit nieuwe jaar.Opa is helaas getroffen door een zware bronchitis, maar hopelijk voelt hij zich weer spoedig de oude.Ook ik moet de komende tijd naar het ziekenhuis voor een operatie van een breuk en een correctie van mijn dikke darm, maar we gaan ervan uit dat alles goed komt.
    Maar we gaan de goede kant op voorjaar en zomer.
    Overmorgen gaat ook voor ons het gewone leven weer beginnen.Maandag dus dat betekent: de bridge gaat weer beginnen na een winterpauze.Tijdens de kerstdagen was het heel erg mooi in het Limburgse met prachtige besneeuwde velden, maar tweede kerstdag was het al weer groen.Bij ons ligt nog steeds sneeuw en is het op vele binnenwegen nog erg glad
    Maar ook wij gaan weer de goede kant op.
    Het is prachtig om jullie te volgen via die mooie dia's
    Wij hopen Renske dat je niet te veel gebukt gaat onder het afscheid van jouw laatste liefde !
    Voor nu een heel mooie start van jullie reis.Wij hebben begrepen dat LA de eerste stop na de rustpauze zal zijn,Mochten jullie in de gelegenheid zijn om vandaaruit de kustroute naar San Francisco te rijden......een aanrader en die stad is zeker de moeite waard. Wij horen ervan ?
    Renske tot slot een geweldige reis en een dikke kus en knuffel van oma en opa.