Miami & fort lauderdale

16 november 2009 - Cockburn Harbour, Turks- en Caicoseilanden

Lieve mensjes!

Vorige week dinsdag kwamen we dan eindelijk aan in florida. Nadat alle mensen van boord waren, wij alles gepoets hadden volgens USPH norm, hadden we vanaf 16u vrij!! En hier hebben we natuurlijk goed gebruikt van gemaakt.. Carina en ik zijn met een shuttlebus richting een mega grote shopping mall gegaan.. Echt precies zoals je in de films ziet.. Zelfs met zo'n kereltje van de bewaking op zo'n apparaat.. We hebben hier een tijdje rond gelopen en daarna besloten dat we lekker ergens wilde gaan eten.. Een collega van ons wilde wel mee en dus hebben we met z'n drieen een taxi gepakt richting south beach, miami! :) Na 45 min kwamen we aan op Ocean Drive en hebben we hier heerlijk gegeten.. Later kwamen we nog een aantal andere collega's tegen en zijn we met zn allen gaan stappen.. De dag erna hoefde we pas om 11.30 te beginnen dus dit was super!!

En de volgende dag was ik gewoon al om 14u klaar en had ik weer de avond vrij! Dit keer ben ik naar fort lauderdale geweest.. Hier heb je ook een super mooie boulevard met strand, palmbomen, restaurantjes.. HELEMAAL SUPER!

De dagen hierna heb ik weer hard moeten werken en inmiddels zijn we aangekomen op grand turk.. Echt een super mooi caribisch eiland.. Helaas heb ik vanmiddag maar een uurtje de tijd om eruit te gaan, maar het strand ligt letterlijk naast het schip dus ik ga zeker even zonnen!

Wat werk betreft, werk ik helaas overdag niet meer in de patio.. :( Dit vind ik wel heel erg jammer.. Maar omdat ik 's avonds in de collonade werk, willen ze me hier overdag ook hebben.. Ach ja we moeten er maar het beste van maken!

Ik moet nu alleen snel even wat gaan eten, want moet zo al weer beginnen voor mijn lunch-shift!

Oja, martijn.. Ik heb echt iedere dag wel een paar fort mustangs voorbij zien rijden in Amerika, haha.. Was alleen niet altijd snel genoeg om een foto te maken. Maar ik zal proberen binnenkort weer eens wat foto's online te zetten!

Dikke kus, mis jullie
Renske

1. Oma en Opa:
    20 februari 2010
    Lieve Renske,
    Je weet neem ik aan wel dat oma naar het ziekenhuis moest. Gisteren is dat gebeurd en tevens is zij deze dag (vrijdag 19/2)geopereerd. toen ik ,s avonds op bezoek kwa was ze zeer monter maa had wel pijn en was haar idee dat ze zondag 21/2 wel naar huis mocht Maar vandaag kwa ik in ht ziekenhuis en toen bleek dat ze weer veel pijn had en ook geen kans zag om naast haar bed te gaan zitten .Dus ...... zondag naar huis gaat zeker niet door en maar afwachten wanneer ze wel mag. Morgen komen papa en mama naar de Velserbroek en het ziekenhuis dus maar afwachten wat de berichten dan zullen zijn. Tot zover de berichten over oma.
    Lieve schat geniet nog maar veel van je reis met zovele indrukken. andaag ook weer 223 foto's ontvangen die ik vanavond of morgen ga bekijken
    Liefs van opa en zeker ook van oma