Welkom!

4 februari 2009

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Oma en Opa:
    18 februari 2009
    Leuk om je belevenissen op deze matier te kunnen volgen
    Lieve Renske, Hoera onze computer doet het weer nadat hij het geruime tijd liet afweten en zelfs naar de computerwinkelmoest. Wij vonden het enorm leuk om van jou zulke goede berichten te krijgen. De dagen zullen wel omvliegen maar het grote Carnavalsgebeuren staat nu op het programma. Ik las tenminste in de krant dat de 22e de grote jubileumoptocht is.Dat wordt dus volop genieten in de zon en daarbij ook lekker baar het strand. Een buffer opbouwen voor de komende hectische periode op `het Jacht`Een goed gevoel dat je bericht hebt gehad dat alles in orde is. Voor jou spannende tijden
    Morgen gaan wij naar Almelo (1 nachtje)naar het theaterhotel naar Herman Finkers, Lieve schat liefs van ons beiden