Naam:
Foto’s:
304

Over mij

Hoihoi!

Ik ben sinds september 2008 afgestudeerd aan de Hoge Hotelschool Maastricht. Sinds afgelopen jaar ook sinds lange tijd vrijgezel dus de wereld ligt aan mijn voeten :D

Ik ben een spontane, leuke en grappige meid. Ik hou echt van gezelligheid! Vind het dus ook erg leuk om samen met mijn vrienden leuke dingen te doen. Ik ben soms een tikkeltje naïef, maar dat maakt het leven ook wel weer spannend.

Verder ben ik op dit moment op zoek naar avontuur en probeer ik uit te vogelen wat ik wil in mijn leven.

Over mijn reis

Ik heb besloten om komend jaar veel in het buitenland door te brengen. Ten eerste vertrek ik 12 februari voor 15 dagen op vakantie naar Aruba. Ik heb hier in 2007 stage gelopen dus het lijkt me erg leuk om weer terug te gaan.

28 februari kom ik dan weer terug in Nederland om nog even een maandje leuke dingen te doen in Nederland. Ik werk nog tot 12 maart bij mijn huidige baan en dan heb ik lekker nog een kleine 3 weekjes vrij :D

30 maart vertrek ik richting Lissabon om op 31 maart aan boord te gaan van de 'Seabourn Pride'. Aan boord van dit cruiseschip zal ik vervolgens 3 maanden werkzaam zijn in de bediening. Het schip zal door heel Europa varen, dus ik zal zeker mooie plekken zien. Omdat het een vrij klein schip is, kan het op plekken komen waar cruiseschepen normaal niet heen gaan.

Begin juli zal ik weer in Nederland aankomen om even een maandje uit te rusten en vrienden/familie op te zoeken. Als de eerste 3 maanden op het schip goed zijn bevallen zal ik nog eens 4 maanden aan boord gaan werken.

Wanneer ik met het werken genoeg geld heb verdiend zal ik dan voor ongeveer 7 maanden richting Australië en Nieuw Zeeland vertrekken. Het is de bedoeling om hier te gaan backpacken en af en toe te gaan werken. Op de heen of terugreis zullen we ook nog een stop maken in Thailand.

Bezochte landen

Ik heb 41 landen (17%) bezocht:

Amerikaanse Maagdeneilanden, Antigua en Barbuda, Aruba, Australië, Bahama's, Barbados, België, Britse Maagdeneilanden, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Estland, Fiji, Finland, Frankrijk, Griekenland, Guadeloupe, Ierland, Italië, Jersey, Kroatië, Luxemburg, Malta, Marokko, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Rusland, Saint Kitts en Nevis, Spanje, Tsjechië, Turkije, Turks- en Caicoseilanden, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.