New plans!

20 april 2010 - Noosa (heads), Australië

Hoihoi!!

Het werd wel weer eens tijd voor een kleine update.. zowat al mijn plannen zijn namelijk gewijzigd, haha.. Veel van jullie weten het misschien al, maar hier toch nog even een keer..

Na mijn laatste verhaaltje ben ik een week naar Singapore geweest waar ik een geweldige tijd heb gehad samen met Richards (voor wie het nog niet weet: mn vriend).. Nadat ik weer afscheid van hem heb genomen ben ik naar Brisbane gegaan om hier werk te gaan zoeken. Mijn oorspronkelijke plan was namelijk om in australie te gaan werken.. MAAR omdat ik het werk niet echt leuk vond, ik best veel moest werken om alle dingen te doen die ik wilde en mn lieve vriend zo miste.. Heb ik besloten om weer voor Seabourn te gaan werken.. Nu ga ik dus op 10mei aan boord van een nieuw schip wat ze aan het bouwen zijn (in Genoa).. Dus tot die tijd heb ik nog alle tijd om mijn reis aan de oostkust van australie af te maken en ik heb ook echt hele vette excursies allemaal op de planning staan..
Ik blijf dan aan boord van dit schip tot 2 weken na de opening (20 juni).. Ik zal dus een cruise aan boord van dit schip doen naar engeland, ijsland, noorwegen en nederland, haha!! Wel leuk dus om nog even terug te zijn! Op 20 juni ga ik van boord in Dover en vlieg ik naar Kobe (Japan) om aan boord te gaan van het schip waar Richards werkt.. Dus op 23 juni zie ik hem daar weer! Als het goed is kan ik tegelijk met hem van boord gaan op 10 augustus.. Het schip vaart in Azie dus dat is wel super vet.. Ga ik weer veel plekken zien daar! en hopelijk kan ik als ik van boord ga nog even door azie reizen.. Anyways heb er zin in!!

Dikke kus!