Melbourne & Sydney

30 maart 2010 - Sydney, Australië

Hallo allemaal!!

Hier even een kleine updat met wat foto's na 1,5 week australie.. Ik kwam aan in melbourne en heb 2 dagen heerlijk door de stad gewandeld. De derde dag heb ik samen met carina een dagtour over de great ocean road gemaakt! Dit ook als een soort afsluiting van ons samenreizen.. Carina is namelijk in Melbourne gebleven en ik ben doorgereisd naar Sydney..

Sydney vond ik echt geweldig! Er is echt zoveel te zien in deze stad! Ik ben 2 dagen naar het beroemde Bondi beach geweest met een aantal mensen van mijn hostel.. 1 dag heb ik een wandeling gemaakt door de stad via chinatown, darling harbourn, harbour bridge, opera house, botanical gardens en hyde park! Echt fantastisch.. De derde dag dat ik in Sydney was ben ik naar Manly (noord sydney) gegaan met de ferry en heb hier een 10km lange wandeling langs de kust en door een national park gemaakt.. Aan het einde van de wandeling werd ik opgehaald door mensen die ik ken van Seabourn (zij waren gasten aan boord). Ik ben met hun meegegaan naar hun appartement in Sydney en heb hier gegeten! Erg gezellig.. Ze hebben me uitgenodigd in hun huis in Fingal Bay (3 uur boven Sydney) en daar ben ik op dit moment!

Het is echt een geweldig huis op een heuvel met fantastisch uitzicht over de baai.. Ik heb hier heerlijk mn eigen slaapkamer met 2-persoonsbed en 6 kussens! Ik heb zelfs mijn eigen badkamer met bubbelbad! Tevens hebben ze een zwembad, dus ik voel me in de zevende hemel hier!

Zometeen ga ik lekker een wandeling maken richting het strand en vanavond hebben we een BBQ! Ik vermaak me dus prima!

Hierbij ook weer wat foto's!

Kisses from Fingal bay!