Back at Seabourn

14 mei 2010 - Genoa, Italië

Hoihoi!

Mijn laatste weken in Australie zitten er weer op en inmiddels zit ik in Genove, Italie aan boord van de Seabourn Sojourn.

De laatste 3 weken in Australie waren geweldig! ik heb meestal heerlijk weer gehad en ontzettend veel leuke dingen gedaan! Een ervan is Fraser Island. Hier heb ik samen met 7 anderen in een 4x4, 3 dagen over het eiland gecrosst. Een prachtig eiland! En we hebben midden in het regenwoud en aan het strand gekampeerd, waar je 's nachts miljoenen sterren kon zien. Ik heb nog nooit zulke mooie sterrenhemel gezien als in australie en nieuw zeeland, fantastisch!
Verder ben ik ook nog in de Whitsundays geweest.. Hele mooie witte stranden en heerlijk snorkelen! De zeiltocht die ik daar heb gemaakt was ook echt super! En natuurlijk later nog gedoken in het Great Barrier Reef wat prachtig was. Echt het mooiste koraal, tropische vissen, schildpadden en zelfs haaien!
Ja, ik heb me prima vermaakt deze tijd en heb er weer veel mooie herinneringen bij!

Helaas ben ik op de terugvlucht naar Europa ziek geworden en moest ik in Genova naar een dokter. Ze hebben inmiddels nierstenen gecontateerd dus ik ben nu nog steeds niet aan het werk. Van de dokter moet ik rusten dus ik lig hier maar een beetje in mijn cabin. Voorlopig nog tot maandag en dan heb ik weer een afspraak en kunnen ze me hopelijk meer vertellen over de behandeling! Ik ben gister wel even Genova in geweest omdat we een blackout test op het schip hadden. Dit houdt in dat alles uitgeschakeld wordt en er mag dus ook geen crew aan boord blijven. Genova is een mooie italiaanse stad en het was leuk om er even uit te zijn!

Dikke kus!

Renske